Psikofarmakolojik Tedavi

Gerekli durumlarda psikofarmakolojik tedavi uygulanmaktadır.

Diğer Hizmetlerimiz

Pisikiyatri merkezimizde aşağıda belirtilen hizmetleri sunmaktayız. Desteklerimizi sunabilmemiz için sizleri de psikiyatri merkezimize bekleriz.

Psikolojik Değerlendirme

Etkili bir terapi-tedavi sürecinin ilk koşulu detaylı bir değerlendirmeyi gerektirmektedir..

Psikolojik Testler

Tüm dünyada kullanılan psikolojik testlerle doğru tanıya ışık tutmak, tanı ve tedavi sürecine değerli katkılar sağlamaktadır.

Psikofarmakolojik Tedavi

Gerekli durumlarda psikofarmakolojik tedavi uygulanmaktadır.

Bilişsel Davranışçı Terapi

Bilişsel davranışçı terapide sorunlu düşünceler ve inançlar terapi sürecinde olumlu yönde değiştirilebilirse olumsuz duygu ve davranışlarında düzelmesine yardımcı olur.

Çift / Aile Terapisi

Evlilik/çift terapisinde sorunlar her bir çiftten ayrı ayrı dinlendikten sonra üzerinde uzlaşılan bir problem sıralaması yapılır ve öncelik sırasına göre bu sorunlar çiftle birlikte ele alınır.

Oyun Terapisi

Oyun terapisi ile çocuklar; kelimeleri kullanmak yerine oyun ve oyuncaklar aracılığıyla kendini ifade edebilmeyi, risk alabilmeyi, günlük yaşamda baş edemediği problemleri çözebilmeyi ve olumsuz davranışları değiştirebilmeyi öğrenir.

EMDR Terapi

EMDR terapisi travma, fobiler, ve olumsuz yaşam olaylarının yol açtığı duygusal sorunlar gibi birçok sorunda kullanılan bir psikoterapi yaklaşımıdır.